Samsung VCMA15QS zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VCMA15QS zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

Elisabeth 27-01-2017

Wat een miskoop!

Geschreven voor: Samsung VCMA15QS blauw

Onze eerste stofzak-loze stofzuiger, maar we gaan weer snel terug naar een stofzuiger mét zak. Na iedere zuigbeurt is het reservoir en het filter zó stoffig dat dit helemaal gewassen moet worden. Dus in plaats van om de ca. 3 zuigbeurten de zak eruit te halen en simpel weg te gooien, moet ik nu alles soppen en goed laten drogen voor ik weer kan stofzuigen! De stofzakken zijn dan wel duur, maar besparen mij wel tijd en ergernis!

Pluspunten

Minpunten

• Zwakke zuigkracht.
  • Na iedere beurt hele machine vol stof.
  • Filter moet je na iedere beurt uitwassen.
  • Filter duurt lang om te drogen.

Chiara 26-01-2017

Geen aanrader

Geschreven voor: Samsung VCMA15QS blauw

Ik heb deze stofzuiger nu anderhalf jaar in mijn bezit en de zuigkracht is denk ik gehalveerd. Filtertje regelmatig schoongemaakt maar dit mag niet meer baten. Tevens maakt de zuiger sinds kort een enorm lawaai en is er een klepje op de stang afgebroken. Al met al niet tevreden en nu alweer tijd voor een nieuwe..

Pluspunten

• Lang snoer
  • Wendbaar

Minpunten

• Slechte zuigkracht
  • Lawaai

Pieos 02-04-2015
Geschreven voor: Samsung VCMA15QS zwart, rood

Dit is een hele goede stofzuiger. Hij beschikt over grote zuigkracht. De meegeleverde borstels zijn van uitstekende kwaliteit. Het snoer is lekker lang. De buis is netjes vergrendeld zodat die niet onverwacht kan losschieten. Het stofreservoir is makkelijk te ledigen. Ook als het reservoir voller wordt behoudt de stofzuiger zijn zuigkracht. Vergeleken met m'n vorige stofzuiger ben ik in de helft van de tijd klaar. Lastig schoon te maken vloerkleden maak ik in een keer schoon. het design zou niet misstaan in een clip van ZZ-Top. Het is geen stofzuiger maar een super dream clean machine. Over de duurzaamheid kan ik niets zinnigs zeggen omdat ik het apparaat te kort in bezit heb.